Mrs.Kai ♪♪


ENTRIES About Linkies Banner Stuff BIASES FOLLOW
Bonjour♚


Hai! nama saya momo . pengawas kat blog ni . *Blog Owner speaking here : Welcome to my life journal.
19 , From Neverland without Peterpan.

Status : A Tesl Student


Soyu ft Junggigo - Some ❤️
rasa memekak sila stop lagu


Tagboard×

Ads tak dihalalkan disini
No Spam ! Have Shame on yourself.
I hate Spammers!!!!!

contact meツ

: Girl
: × Girl×
:DONT HAVE . SOBSOB
: PRIVATE



loveeee❤


; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;

Thankyou✿

Template: Aina Marsya
Others : G - D

*If I use your stuff and I didn't credit it, please tell me at shoutbox*

Hiatus .
Tuesday, 23 December 2014 • 22:02 •
assalamualaikum wbt .

hello there . hmm nampaknya tahun 2015 ni memang dah tak dapat bukak facebook , twittter , dgn blog dah . mesti banyak cerita terlepas nanti . :'( sedih ..




sebab utamanya adalah , SPM! yeahh . tahun depan aiolls SPM . tak boleh dah main netbook . surf internet . tapi bagus jugak ! sebab nanti memang tak belajar sebab ralik main netbook . takpe lah . time ni lah nak berkorban masa laman sosial ni . untuk kebaikan aku jugak  . lepas SPM tamat hadap lah puas-2 . yuhuu . tak sabar nak habis kan SPM . ehhe .

tapi dalam keadaan hiatus ni , aku still akan update blog pada tarikh-2 tertentu . alahh guna auto update lah kan senang ! . maybe setiap bulan aku akan update . hahaha . untuk mengelakkan blog ni dari terkena virus . serius ! ada beberapa blog yang aku follow , sebab dia dah lama tak update , blog dia macam kena hack . jadi laman tengok movie online lah , cerita lucah pun ada ! tapi memang aku tak visit lah kan . nanti terkena virus dia jugak . cecepat lah unfollow ! takut sangat kalau berjangkit .

sayang kot kat blog ni ! macam-2 kenangan . hehe .

so that it is . bye . assalamualaikum =)



0 Comments:

Post a Comment


Older Newer